Atti78 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Hei, er førstegangs og litt over 24 uker på vei. Den siste uken har jeg kjent bevegelser og spark godt, den lille har til tider vært svært aktiv. Nå de to siste dagene har det vært mer stille. Jeg kjenner liv av og til, men mye svakere og ikke så ofte - er dette vanlig? Kan det være at babyen har snudd seg og sparker "innover"?
min lille fotballspiller<3 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Ja det er helt vanlig, alle dager er forskjellige:)
lillesjøhest Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 tøtta mi har en teori om å prøve å dytte seg ut, og hun sparker lite. Hun sparker mer innover i meg så da kjenner jeg lite til sparkene... Så kan jo være gullet bare har lagt om vanene litt der inne Men man får jo noen rare tanker til tider, takk til hormoner....
Atti78 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Takk for svar! Kjenner jeg stresser en del, for jordmor sa at fra uke 25 så skal man kjenne liv hver dag. Kjenner noen dunk av og til som sagt, så håper alt er vel med min lille tulle:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Titter innom fra 3trimester er nok vanlig ja.. jeg kjente første sparka i uke 17 (førstegangs selv) kjent de hver dag men ikke like mye.. fra uke 28 (som man sier at da skal man kjenne hver dag) så dabbet det litt av her.. men når kom inn i uke 31 da var det i gang skikkelig her Nå presser Vesla her skikkelig mot høye side.. Rompa som presser skikkelig,blir helt øm på siden 33+1 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå