Gå til innhold

Jeg HATER gravide damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke de bare holde seg hjemme med bollemagene sine? De fantastiske, nyyydelige bollemagene som gjør at jeg nester mister besinnelsen og er millimeter fra å nappe ut p-ring og voldta gubbeskrellet som overhodet ikke vil ha flere barn ennå?

Alle er jo gravide nå! Wæææ!

Heldige, fine gravidene :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, jeg er hjemme idag jeg, så meg kan du ikke skylde på! Og ja, magen min er kjempefiiiin, også så deilig å kjenne alle de søte små sparkene da gitt:D

Skrevet

Kjeften på'rræ..

;o)

Skrevet

hoho! Og, oisann- der sparket hun visst litt igjen *stryke-seg-litt-på-magen-og-smile* ;)

Skrevet

_|_

Det er langfingern min! (Hoho ;o)

Skrevet

Hehe=) Voldta gubbeskrellet faktisk.....!

Skrevet

Kanskje denne kan hjelpe litt på humøret? :)

Skrevet

*sukk!* Føler med deg! Gubben vil ikkje ha ein til...endå!

Heldigvis er eg på ein øde plass der eg ikkje kjenner noken som er gravide...men FY! Eg blir nesten lei meg berre at å høyre snakk om gravide..

Men, så skal vi kanskje prøve på ein til mot slutten av sommaren, med mindre gubben endrar meining. *glede seg!* :D

Skrevet

Jeg har hørt om denne vakre gløden gravide får, men ikke sett noe til den i speilet akkurat. Har fått tørt hår og kvisete hud. Kvalm og masse luft i magen. Sur, hormonell og generelt utrivelig. Bare å knipe igjen p-ringen;-)

Skrevet

Jeg sier bare go for it jeg. Voldta fyren fra sans og samling! Og hils gjerne svigermor etterpå og si det var min ide :D

Skrevet

Signerer Helene.... ALLE er gravide!!! Jeg vil og, men mannfolket nekter.

Skrevet

Er en del mager rundt om kring nå ja, kan ikke gå på butikken uten at du ser mager alle veier:O) men hær er d jeg som ikke vill ennå,mens gubben er sur for d hehe. men han må få tålmodighet til de 2 vi har først.

Skrevet

jeg vil å, men mannen synes det er nok med 2:(

Skrevet

Hmm, syns synd på gravide jeg *lol*

Du kan få være surrogatmor for meg om noen år? hehehe ;) Takler ikke å være gravid, huff!

Skrevet

ååå som jeg savner å være gravid! gutten min er bare 6 uker så får vel vente litt til vel:P

men skal iallefall ha 1 til etterhver:-)

Skrevet

Signerer denne!! Hver gang jeg ser en mage, så tenker jeg "Åh, stakkars deg....."

Så her blir det ikke flere enn to barn nei, det har jeg sørga for!

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...