Gå til innhold

Svigermor er ikke helt god i hodet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier at vi må holde vår 1.5 ukes gamle baby våken på dagtid sånn at h*n kan sove på natta..

Jeg ble sint, men sa ingenting. Er det mulig å være så uviten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det mulig ja. Du kan si til henne at helsesøstre sier at søvn avler søvn. Det sa min helsesøster. Babyer som sover dårlig på dagen tar det ikke igjen om natten. De sover bare desto dårligere.

Skrevet

Hahaha, regner med at hun ikke er førstemann på lista over de som kan ringes om man skulle ha behov for barnevakt:) 1,5 ukes gamle babyer som ikke sover på dagtid du lissom...

Skrevet

Ikke god i hodet nei. Men synes du skal si ifra. Om det er sånn at hun har mye rart for seg ønsker du kanskje ikke henne som barnevakt heller. Og den som tier samtykker, noe som kan få henne til å tro du er enig.

Hun kunne feks finne på å gi mat til babyen osv og gjøre ting du ikke vil hun skal. Men rett navla er hun ikke når hun kommer med en slik påstand!

Skrevet

Samme f**n hva svigermor mener vel, det er jo ikke hun som styrer hva dere gjør med deres 1,5 uker gamle baby?

Hvorfor gidder du å hisse deg opp over noe så dumt?

Skrevet

Hvorfor gidder du å hisse deg opp over at noen vil dele sin svigermors ville ideer på et nettforum?

Skrevet

Hehe - det er jo 15:15 som er den hissige her. Litt ironisk at hun hisser seg opp over en reaksjon hun mener er for hissig i forhold til tema. Moro har man her inne:-)

Skrevet

Ville bare lufte hodet mitt litt.. Ingen annen grunn.. :(

Er nok full av hormoner også.- Synes bare det var så dumt sagt av henne.

hi

Skrevet

15.15 her, lurer på hvorfor dere mener jeg hisser meg opp?

HI's svigermor plager da ikke meg?

Dere er rare...:)

Skrevet

Du banner, ergo blir du oppfattet som hissig.

Skrevet

Ha ha, kan vel banne selv om man ikke er sint, tullmus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...