Gå til innhold

Jeg missliker "liker ikke" folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ostekake, jeg liker gele, jeg liker bringebær... men Nei jeg liker ikke det sammen.

Jeg liker pizza, men jeg liker ikke ost på brødskive.

en ting er tåler ikke men JEG LIKER IKKE er en sttning jeg hater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misliker er jo en annen form av liker ikke.. Så du liker ikke "liker ikke folk".. Indirekte liker du altså ikke deg selv..

Skrevet

Så du likar ikkje "likar-ikkje-folk"?

:D

Skrevet

Jeg misliker folk som staver "misliker" med dobbel s. Jeg misliker også folk som tar seg nær av at andre folk ikke liker den samme maten som dem selv. Det er fullstendig idiotisk. Jeg forbeholder meg retten til å ikke stappe ting jeg ikke liker i munnen og ser ned på menneskelige søpplekasser som spiser bare fordi de tror det virker voksent å spise alt de får satt foran seg.

Skrevet

JA for all det hakk meg ned.. hakk hakk hakk hakk . hakk hakk.

Skrevet

Haha, dummeste innlegget jeg har lest her inne på lenge!

Skrevet

Som du tisser i motvind får du svar...

Skrevet

Jeg får litt fnatt av slike folk selv. Dvs alle har vel sitt, jeg kan personlig ikke fordra majones. Men de som har det som et mantra i livet: "Liker ikke ditt og liker ikke datt..."

Og det jeg nå skriver er en helt eksakt hendelse fra mitt liv:

Venninna mi hadde ikke smakt gulrotkake før. Jeg hadde akkurat bakt og tok den ut av ovnen.

Jeg: "vil du smake litt?"

Venninne: "næææææsj, tenk om jeg ikke liker det?"

Sukk.....

Skrevet

Hvorfor er det obligatorisk å smake på gulrotkaka di?

Skrevet

Eg er for øvrig einig i at ein godt kan smake på ting før ein seier at ein ikkje likar det.

Men det at ein likar to ting kvar for seg betyr ikkje nødvendigvis at ein likar dei blanda.

F.eks. fikebollar og tomatsaus. Eller krem.

Skrevet

Jøss, skal si poenget gikk deg hus forbi!

Skrevet

Det jeg mener å si er at Jeg er så lei av at når jeg skal lage noe så er det alltid noen som Sier JEG LIKER IKKE. og jeg er så dritt lei. I dag var det siste gang jeg bakte ostekake.

Skrevet

mmm, tunfiskis...Man MÅ smake det, for det er jo skikkelig dumt å ikke spise noe som noen andre har laget og bestemt seg for at du måååå spise.... Du vet jo ikke om du liker det før du har prøvd, akkurat som med "kake" laget av gulrot og olje...*grøss*

Skrevet

Jeg mener ikke nødvendigvis at alle skal smake og like alt , men jeg er dritt lei at disse "jeg liker ikke" folka skal få bestemme hvordan jeg skal bake ostekaken min, bake pizzaen min . la meg bruke sømr i hvit saus osv.

Enten kommer man på besøk og det som serverers ellers holøde dere hjemme med "jeg liker ikke "

Skrevet

Så hvis man ikke eter det du har bestemt skal man ikke besøke noen? Det finnes ingen som liker alt og det må da vel være fritt valg om man vil spise det som serveres eller ikke? Herreminhatt så sjefete går det vel ikke an å være. Er du sånn på ordentlig?

Skrevet

man kan vel bare la være ¨å spise de få tingene man ikke liker uten å gjøre noen stor sak ut av det. nei takk pleier jeg bare å si.

Og DET syns jeg faktisk man må få lov til. man er ikke på besøk pga maten, men pga selskapet. Bare dumme folk som blir sure om ikke de på besøk spiser/liker alt. Folk er ganske forskjellige i smaken sin (om ingen visste det).

Skrevet

Akurat nå er jeg så sur, min oppgave til bursdagen til søstern min var å lage ostekake, her står jeg da med tre ostekaker, den som søsteren min ville ha med ananas og gele, en som det ikke er noe på og en til som det bare er gele på. og den må være rød.

Jeg respekterer helt ut at folk ikke liker, det finnes ting jeg ikke liker og, fks muggost men jeg ber da ikke folk om å lå være og servere det.

Skrevet

Ba de deg om å la være å servere det? så rare folk. Kan de ikke bare la være å spise det selv, de som ikke liker da?

Skrevet

Haha, nei jeg forstod poenget: Du må herske over hva andre folk putter i munnen. Når du har laget noe er det ikke lov å si nei, da er det noe galt med den som sier nei. Det er mottatt...Jeg skulle virkelig ønske jeg visste om noen av venninnene mine er på dib, slik at jeg vet hvem som har et problem med at jeg ikke spiser ting som lukter vondt og ser helt jævlig ut...:D

Skrevet

Nei, jeg tror virkelig ikke du forsto poenget.

eg: "vil du smake litt?"

Venninne: "næææææsj, tenk om jeg ikke liker det?

Kaken var ikke bakt til henne, men til bruk senere på kvelden. Jeg spurte bare om hun ville smake på noe nybakt som luktet godt og hun gikk rett i panikkposisjon "tenk om det er ekkelt" i stedet for "tenk om det er godt"

For øvrig var enden på sagaen som følger:

Jeg: "Tenk om du liker det, da??"

Og hun smaker (jeg er imponert!!) og tror det eller ei du anonyme skeptiker hun fant ut at hun liker gulrotkake. Godt, faktisk.

Så poenget var at hvis man sier nei til alt i livet vil man gå glipp av mye som er godt.

Skrevet

JA det gjorde de. kan man ikka bare plukke av gelelokket?

jeg spiser selv ikke marsipan, så den lar jeg enkelt og greit ligge igjenn .

:)

Da får jeg frakte mine tre ostekaker til selskapet jeg.

Skrevet

Hei!

Jeg er litt enig med deg Hi...

Har ei venninne som alltid sier dette... "jeg liker ikke ditt" - "jeg liker ikke datt" ...

Synes det høres sutrete og umodent ut!

Skrevet

Er det så modent å spise ting man ikke liker altså? Skulle likt å visst hvilken størrelse dere har, dere som spiser alt mulig rart for å være grei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...