♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Hei damer! Må spørre dere om råd jeg! Jeg testet blendahvit gra.test i går på morgenurin, og besemte meg da får å sjekke om eltesten også var negativ da jeg har hørt at den kan slå ut positivt ved graviditet, gjerne også før en gra.test. Den var knallpositiv! teststreken like sterk og klar som kontrollstreken. I dag tidlig tok jeg en QR graviditetstest og den var negativ med en gang. Jeg så på testen igjen etter en times tid og da er det en svak strek der. både jeg og sambo ser den, men den er såpass svak at vi ikke klarer å se om den er farget eller grå. Denne vil jeg anta ikke kom i vinduet før etter tidsfristen hadde gått ut... Og da mener jeg å ha lest her at dette ofte skjer med QR og at testen er negativ. Tok derfor en ny eltest bare for å se, og denne var like positiv som i går!! Jeg har vanligvis ingen strek i det hele tatt før ca 3 dager før el og ingen strek 2 dager etter el, så jeg er ikke en som alltid kan påvise LH heller... Jeg har sykluser du kan stillle klokka etter. Nøyaktig 28 dager og el på dag 14.. Mensen kommer alltid natt til lørdag. Derfor er jeg 100 % sikker på at jeg ikke har el... Noen som har opplevd dette før? Og Kan det være andre grunner enn el og graviditet som gir positiv eltest? Kan dere hjelpe meg damer?
Vintage 2.pp Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg får positive el-tester noen dager før jeg får mensen, aner ikke hvorfor. Håper du er gravid da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå