Gå til innhold

bikeshop2000 eller kiddies24???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

signerer anonym over her. Handlet fra begge stedene og er mye mer fornøyd med bikeshop. Omsider fått varene fra kiddies nå, bestillte i beg av februar. Når det aldri kom så bestillte jeg fra bikseshop også for å være sikker på å ha vogn etc i hus til lillemor kommer. På bikeshop har jeg fått svar på mail nesten umiddelbart. De skjønner engelsk mye bedre så slipper masse missforståelser.

De hadde også multi x bagen på lager, allt er på vei i posten nå.

Hos kiddies bestillte jeg twinner twist duo som jeg fikk ganske kjappt. Singelvognen fikk jeg i går (som nevnt bestillte jeg i februar) Multi x bag og bag til søskenvognen får jeg pengene tilbake for.

Oppsummert: ventet på varer over 3 mnd fra kiddies, 1 uke leveringstid fra bikeshop:)

Det går på et vis med kiddies også, men bikeshop er et bedre alternativ!

Annonse

Jeg kjøpte fra kiddies24 da... men tror prisene deres er ca det samme som på bikeshop. Med kursen som var da så kom vognen på rett under 4000 så toll og moms på drøye 1000 så ble ca 5000 for tfk twinner twist duo inkl frakt, toll og moms etc Så mtp at den koster 8400 her så er det jo noen tusenlapper spart! Nå er jo euroen enda lavere også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...