ønskerflere Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Da er alt booket og klart. Skal ha en ordentlig hotell weekend :-) Kose meg, hilse på gamle venner og ikke minst to besøk på CFC;) Drar imorgen til køben. Og skal ha mitt første IVF forsøk etter 5 negative inseminasjoner. Pergo og gonal f har hatt god effekt. Satte siste gonal f sprøyta igår i tillegg til orgalutran igår på morgenen og idag tidlig. I kveld setter jeg eggløsning sprøyta og da er det bare å krysse fingrene og håpe at kroppen gir meg gode resultater. Så lørdags morgen blir det uttak på meg. Og går alt etter planen så blir det innsett på 17.Mai:) Det hadde vært noe det. Da hadde jo 17.mai blitt en dag med gode minner i all fremtid. Passer meg veldig bra, for har i tillegg til alt startet i ny jobb nå, så jeg slipper å ta noen fri dager. Og er jeg så heldig å bli gravid så passer denne jobben mye bedre å gå gravid i enn den gamle gjør:)(samt det passer bedre å være alene-mor også) Og lønnen er mye bedre. Så selv om det har vært travle tider med 2 jobber nå så er det verdt det når jeg nå har jobbet oppsigelse på den gamle og har kun en jobb å passe. Har ikke kjent noe ubehag av medisinene og min gynekolog og CFC synes alt ser bra ut foreløpig. Får håpe det fortsetter sånn. Kommer jeg så langt som til innsett av gode egg så er vi blitt enige om at 2 egg skal settes inn om jeg da for 2 befrukta såklart. Så jeg rekker akkurat å bli med i "mai-gjengen" ser det ut som nå. Håper vi er mange som lykkes nå fremover og kan glede oss til å gå med store mager i julen dette året.
Klar som et egg! Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Lykke til! Jeg hadde mitt første forsøk i helgen, insett på mandag denne uken. Jeg gruet meg litt til uttaket, men det var ikke vondt i det hele tatt! Håper du får en fin københavnhelg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå