Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 samboeren min prøvde seg på andre jenter da jeg var gravid..Jeg vet ikke om han har vært fysisk utro engang, for å han tør aldri si sannheten.. Han har løyet ekstremt mye til meg, og jeg stoler ikke på han. LIkevel har jeg gitt forholdet en ny sjanse, nok en gang, og denne gangen har vi begynt i parterapi. Likevel, jeg klarer ikke legge dette bak meg. Føler at samboer bare prøver å skyve alt under matta, og prøver å unnslippe å stå til ansvar for hva han har gjort. Hvis jeg prøver å nevne det, så får jeg til svar: "Herregud, skal du prate om det igjen? Vi er jo ferdige med den saken! Jeg kan ikke ta tilbake det jeg har gjort!" Så blir han sint, og går. Kanskje jeg burde legge hele mannen på hylla..Han gjør alt for å slippe å ta ansvar for sine handlinger
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Dersom han ikke viser vilje til og endre seg og kjempe for forholdet hadde ikke jeg orket og være sammens med en slik mann!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Det er et godt råd du selv kommer med. Legg mannen på hylla og gå. Du kan ikke forandre noen som ikke vil forandre seg selv. Dette høres ut som min far, og i en alder av snart 60 er han ennå ikke voksen. Du har ett barn, du trenger ikke en voksen baby i tillegg. Dette virker kanskje brutalt, men ut i fra egen erfaring ser jeg at menn som oppfører seg på denne måten ikke forandrer seg over natten. Gjerne i godt voksen alder, men vil du bruke halve livet ditt på å oppdra og tilgi en voksen mann?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg tror at hvis forholdet skal ha en sjanse så må dere begge være villige til å legge fortiden bak dere og jobbe for at nåtiden skal bli bra. Prøv å heller snakke med ham om hvordan ting er her og nå og hvordan du ønsker at ting skal se ut i framtiden.
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Hvis man skal fortsette å være sammen etter utroskap - eller "forsøk" på utroskap, da må man legge det helt bak seg. Da må du få de svarene du trenger for å gå videre og så må du slutte å nevne det og forsøke å slutte å tenke på det. Skjønner at det er sårende men forholdet blir ikke bra for noen av dere hvis du skal fortsette å holde det over han og nevne det når dere er uenige. Hvis du vil være sammen med ham så må dere gjøre opp etter dette og så gå videre. Lykke til uansett hva du velger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå