eplepeple Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Frøkna er snart 1 år og drikker fortsatt Nan 2-3 ganger daglig. Hun liker det! Hun får veldig ofte grøt i Nan på flaske (velling) fordi hun ikke er veldig begeistret for grøt.............men spiser det meste ellers. Når jeg spørr venner om når de sluttet med Nan så sier noen 1 år mens andre gir lenger. Hva tror dere her inne? Når sluttet dere? Noen barn gir seg selv og da er det jo greit.....Går man rett fra Nan til Kumelk?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Jeg hører også ved ca. 1 år. Hører noen halvblander med morsmelkerstatning og vanlig melk til å begynne med, og droppe gradvis ut erstatningen. Det har jeg planer om når den tiden kommer.
eplepeple Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 takk for råd Jeg ser jo at endel gir morsmelk en stund over året så da kan det jo ikke være feil å fortsette med nan en stund til. Hun skal få smake melk snart. Det blir interessant Tenker at hun skal få den varm for hun koser seg sånn med noe varmt i flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå