Stellaborealis Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Vil egentlig bare si hei, jeg har vært en del på BIM sine sider da jeg gikk gravid, men ikke registrert som bruker. Har to små barn på snart 3 og 9 mnd:)
Stellaborealis Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Hjertelig takk:) Mens jeg ligger her oppe på førstesiden må jeg bare tipse dere om de muffinsoppskriftene som ligger inne på kokebok-siden. Vi har hatt bakedag i dag siden barnehagen er stengt og har prøvd matmuffinsene og de med banan. Vanvittig gode:)! dette er kanskje gammelt nytt for noen men:)
Ranveig R Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Velkommen hit! Med 3-åring får du og "lov" til å komme inn på "Skravlesiden BAM", som er for oss med barn frå 3 år og oppover. Litt rolegare tempo der enn her. Færre innlegg, men lengre (og bedre?) svar ) Sjølv har eg ein 4,5-åring og ein 2,5-åring.
Stellaborealis Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Ok takk for tipset:) Skal sjekke ut BAM også Greit med tips fra foreldre med barn i samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå