Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Er det tivoli i by'n nå??? For en uke siden prøvde jeg å google om når på året det pleide å være tivoli i oslo.. men uten hell.. Er det tivoli der nå? vet det pleier å være ett stort tivoli ved grønnland der, bak plaza på en måte..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Vi har tivoli på Stovner og jeg mener å ha hørt at det skal være det på Norges varemesse på Lillestrøm (det tar jo kort tid med tog fra sentrum).
Gjest ->>- Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Det skal være markedsdager på Grønland sånn cirka nå, med tivoli. Tror faktisk det stod "i Brugata" i annonsen, men det er sikkert litt fleksibelt. Og nei, jeg husker ikke om det begynner i dag, i morra eller bare straks.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Hvor på stovner? Vet du om det er på Groorud også?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Det er satt opp et lite tivoli på plassen rett nedenfor Stovner senter. Om det er noe på Grorud aner jeg ikke siden jeg har tivoli nok utenfor "stuedøra" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå