Gå til innhold

Hvilket skal jeg velge? (Gutt)

Anbefalte innlegg

Lasse er det eneste navnet som passer til en voksen mann, og voksen er man jo tross alt den største delen av livet.

Felix, Matheo og Mio er navn som kanskje, understreker kanskje, kan være søte til små babyer, men ikke på store gutter og voksne menn. Felix og Mio funker fint som kattenavn, ellers ikke.

Fortsetter under...

Fine navn:-D

Lasse er min favoritt... Kult navn, som nesten ingen heter lengre...

Elsker Mio (min Mio....), men må ha et passende etternavn for ikke å bli pinglete synes jeg....

Felix er flott og tøft:-D

Matheo begynner jeg å bli litt lei....zzzzzzzzzzzzzz

Annonse

jeg er så lei av kommentarer om at navn ikke passer på voksne. hver eneste voksen som går rundt på denne jord fikk sitt navn når han/hun var baby, og folk har sjeldent det problemeet at de våkner en dag og tenker: synd jeg heter det jeg heter, for nå er jeg voksen og da passer ikke navnet mitt lengre.. Da kan jeg ikke hete Mads lengre, jeg må bytte navn til Oddvar...?

Rart at folk ikke husker på at tidene endrer seg, og at navnet vokser med barnet. Jeg er sikker på at en tøff gutt som heter Mio etterhvert vil gjøre at de rundt gutten ser på navnet som et tøfft navn, for en tøff gutt.

Forøvrig syns jeg alle navnene var fine. Reaksjonene fra noen her kommer sikkert fra at de ikke er vant til noen av disse navnene.

Jeg tror også jeg ville gått for Felix!

Du sier noe der! Jeg er helt enig. Vi lever jo nå i en tid hvor folk kaller barna sine alt mulig, da vil det jo bli normalt om et par år.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk som vipsenmamma er så fryktelig bestemte! DET passer ikke, DET er dritharry...Det finnes da ikke noe fasitsvar. Og hvorfor må de på død og liv utrykke seg så ufint på innlegg de ikke engang har noe interesse av å svare på.

Det ser mer og mer ut til å bli en Felix her. Hadde bestem Mio i mange mnd. Men pga.mye slakt fra venner og familie om det navnet ble vi rett og slett litt usikre. Jeg tror og håper jeg er en sterk person som ikke lar seg påvirke...men etterhvert var det bare negativitet rundt det navnet og det ga en dårlig klang om du skjønner...

Bare hyggelig =D Viktig å skape god stemning på dette forumet...

Er så altfor mange som slenger ut usaklige ting, forstår ikke helt hvordan de kan være voksne mennesker ?

Uansett! All lykke videre i svangerskapet ! Om 2 uker får jeg vite kjønnet selv, jeg gleder meg så utrolig mye !

ENDA en stor klem til deg =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...