ett til! Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 føler meg som verdens verste mor,men tror nå at jeg må stoppe å amme,har bare ikke nok...h'n har ikke lagt på seg så veldig samt at h*n er sulten etter at det er tomt i begge brystene.h*n er 4,5 mnd kan ikke skjønne hvorfor det går sånn denne gangen når det gikk så bra sist. har ikke lyst i det hele tatt å slutte,men kan ikke ha en sulten unge heller...og å gi pupp først og mme etterpå går ikke,da nekter han å ta tillegget forbanna dritt
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Vet ikke om det er noen trøst, men begge mine er vokst opp på NAN, og det ser ut til å gå greit... Kipt å slutte, skjønner VIRKELIG den, men det viktigste er jo at gullet får den maten h#n trenger? Lykke til!
ღMadame_mim ღ Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Huff kjenner til den følslsen der. Jeg gikk tom etter 3 uker. Skikkelig nedtur når jeg hadde planer om å fullamme i 6mnd! Var en skuffelse da, men nå går det veldig greit. Hun får flaske og blir god og mett. Er hun fornøyd så er jeg fornøyd!
Romeren Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Må bare spørre, fordi jeg lurer: Hvordan vet du at han er sulten hvis han nekter å ta tillegget?
blomstre Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Hei Ville bare minne deg på at du godt kan begynne med grøt istedenfor mme nå når babyen er 4,5 mnd :-) Vi gjorde det, og her gikk det supert... forsøket verd?
Bare blåbær Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Sjønner det må være frustererendes... Spiser du nok mat da? Jeg merker veldig godt på melkeproduksjonen hvis jeg ikke spiser nok. Har veldig til matlyst når jeg ammer, så når jeg presser meg til å "bare" spise normalt, så går melkeproduskjonen ned.. Så vektnedgang og amming funket ikke her, Holder nå på å trappe ned ammingen, ammer nå bare en gang pr døgn. Ellers så kan du jo begynne å introdusere han for grøt, og annen mat. Små smaksprøver fremmover.. Lykke til, uansett om det blir ammestopp eller ikke
Gjest eelis+kian Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Kan du ikke gi tillegg først, til han er nesten mett, og så supplere med morsmelk etterpå? Du kan jo også begynne å gi litt grøt. Lykke til, håper du finner ut av det :-)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Jeg ble anbefalt å begynne med grøt istedenfor mme når han var blitt 4 mnd og trengte mer enn jeg hadde. Nå er han 3 mnd så håper det går litt til selv om det ikke føles sånn alltid. Ikke tar han flaske heller så krysser fingra for at det er melk nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå