Gå til innhold

Så jævla typisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har eksen til typen min vært inn og ut av livet hans som en ekkel orminfeksjon i de tre årene vi har vært sammen,og nå skal hun flytte inn i nabohuset! Trenger jeg å nevne at vi har hatt utallige krangler om henne, hun har prøvd sitt for å ødelegge mellom oss, og at han ikke har sagt et ord til meg om at hun skal flytte hit?

Faen og, sier jeg bare.. Får jeg aldri fred fra den dama? ALDRI?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier kjæresten din da? Er de ikke helt ferdige med hverandre?

Skrevet

Vet du hva? Bestem deg for å stole på han. Hvis du hele tiden går og spiller rollen til den forurettede, så BLIR du det. Sånn virker det faktisk. Og han ender med å gå tilbake til henne fordi du hele tiden forteller han at det er det han vil uansett. Slutt med det, voks opp, og nyt livet ditt. Er han ikke til å stole på, hjelper det deg hvor i verden eksen bosetter seg!

Skrevet

Det kommer jo ann igjen på hvordan han stiller seg til alt dette....

Hviss han godtar at xen tar kontakt, godtar at xen styrer på osv, så klart hun ikke stoler på han 100% da....

Jeg vet at om xen til sambo her hadde holdt på slik og på toppen av det hele skulle blitt nabo med oss så hadde jeg flyttet, helt seriøst...

men det er igjen for måten han har oppført seg mot xen fra dagen vi ble sammen...

Synes synd på deg og håper virkelig dere finner en eller aen løsning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...