ano`num *17.03.10* Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Han skrik og skrik, men så blir det plutselig stilt et lite øyeblikk. Rett etterpå høres noen merkelige lyder, som kanskje er litt kjent. Satt her å lurte på hva det kunne være; så kommer jeg på det! Det er jo dukka til prinsessa; som ler og lager andre godlyder. Mannen har altså satt i gang dukka i et forsøk på å få en liten herlig prins til å sovne!! Ikke at det varte så lenge, han sovnet heller ikke. Nå er skrikinga i gang atter en gang. Jeg lurer innmari på hva det er vi gjør feil på kvelden altså!!
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Legger du babyen til en fast tid på kvelden.. Her la jeg aldri lillemann når han var så liten. Hadde han oppå meg til han sovnet, da la jeg han i sofaen eller i vogga si. Så bar jeg han opp i senga når jeg skulle legge meg.
2flottebarn;) Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Ville også bysset litt i stua når han er så liten, ikke stress. Kos dere med babyen i stedet for å stresse etter rutiner når de er så små lykke til!
MintCondition Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Feilen er vel å tro at han skal sovne på et visst tidspunkt når han er 6 uker.
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Trur ikkje dei har noko fast tidspunkt på legginga endå...i allefall med tanke på at innlegget var skreve i 1tida på natta...
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Her sovner vi når vi er trøtt. Hun ligger gjerne på sofa`n eller i armene og plundrer til hun blir trøtt og sovner. Koselig:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2010 Hehe, nei, vi har ikke fast leggetid nei! Men et barn på 6uker har faktisk rutiner, og det er ikke vi som har laget de eller jobbet for de. Alle mine 3 barn har blitt født slik Desverre så mangler denne babyen rutiner før sovetiden på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå