Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har selvsagt komt opp i matte, noe jeg liker SVÆRT dårlig! Gjennom hele skoleåret har det gått helt greit, og jeg har 4 i standspunktkarakter. Problemet mitt er at når jeg ser tilbake på det vi har gjort, husker jeg omtrent ingenting! Jeg sliter skikkelig med dette. Dette er bare helt vanlig matte, allmennfaglig påbygging 3 året på vgs. Er det noen som har noen kjempegode råd til meg? Jeg kan bare ikke stryke! De tingene vi har hatt gjennom året er: Tall og algebra (potenser, tall på standardform og utvidet form, tallsystem, renteberekning osv.) Sannsynlighetsrekning Modellering Statistikk Funksjoner
2 små og en undulat Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Sorry, kan ikke gi bedre råd enn å regne, regne, regne, regne! Dette er ikke et puggefag, man må skjønne det, og da er det bare å finne fram oppgaveboka.. Lykke til, håper det går bra på eksamen!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Eneste som hjelper i matte er å pugge formler, samt regne alle stykkene i oppgaveboka, gjerne flere ganger.. Lykke til på eksamen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå