Gjest Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Skulle så inderlig gjerne ha blitt spådd... Jeg og sambo mistet i SA i februar, nå nettopp gikk vi fra hverandre og jeg "gruer" nå for at jeg kan være gravid.. jeg ønsker det mer enn alt annet i verden, men situasjonen min er nok ikke optimal nå"/ Så lurer på om du kan se om jeg er gravid/kommer til å bli det snart? Og om du har noen formening om vi kommer til å finne tilbake til hverandre? Hadde betydd så mye for meg å fått svar!... født 31.07.88 og han 26.10.83
fått nr 2 <3 Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Får at du ikke er gravid nå, dere finner tilbake til hverandre og så får jeg opp Mai 2011, om det er da dere blir gravide. Noe uten å spå så er det sikkert det mest optimale å få forholdet stabilt før ett evnt svangerskap
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Tusen takk for at du tok deg tid til å¨se på meg!! Og det har du veldig så rett i, skal bare krysse fingrene for at du har rett i det du ser, for ingenting hadde gjort meg mer glad=) Så takk igjen!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå