Gå til innhold

Mye som skjer med gravid-kroppen nå ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nå har det begynt å komme litt blankt (råmelk) ut av puppene. Hehe. Husker jeg fikk det ganske tidlig i graviditeten med dattera mi også. Er jo bare 16+1 ...

Er det flere som merker dette så tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kom ut av høyre pupp for 3 kvelder siden....

Regner med det kommer mye mer etterhvert, var utrolig "plaget" med det sist gang....måtte ligge med BH og doble ammeinnlegg! ;)

Skrevet

Hihi..Ja her kommer det også på høyere pupp..Bare den foreløpig.

Nå går det liksom enda mer opp for meg at jeg har en bebis i magen..Selv om jeg har vært så heldig å se den lille flere ganger på UL. Men nå skjer det mye mer med kroppen vår framover.

Skrevet

Ja, hehe, det er herlig å merke at man faktisk er gravid (og ikke bare trøtt eller kvalm).... :D

Har ord.UL 26.mai, og gleder meg (mulig skrekkblandet fryd), håper alt er som det skal!

Kjenner du liv? Jeg er 16+4 idag, og merker "noe" nede til venstre i magen....kjennes ut som det er noen som beveger seg ja! :D

Skrevet

Forrige gang merket jeg vel råmelka rundt uke 25 tror jeg, denne gangen var det rundt uke 15:)

Skrevet

Ja da har det kanskje noe å si at vi har barn fra før av, siden vi får råmelk så tidlig denne gangen??? Jeg fikk ikke råmelk sist før i uke 24 eller noe med dattera mi.

Jeg har kjent litt bobler innimellom. Men legen sa at siden jeg har fremliggende morkake, så kan det ta litt lener tid før jeg kjenner det tydeligere.

Skrevet

Her hos meg er det motsatt. Jeg har hatt litt melk i puppene etter datteren min (selv om hun er 3 1/2 år), men nå i graviditeten er det umulig å presse ut så mye som en dråpe lenger. Virker som om det er full stopp. Er 19+5 i dag. Tror råmelka kom i uke 20-22 forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...