Musemor med tre søte små Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Denne måneden _SKAL_ jeg har en pause måned. Så jenter, dersom jeg begynner å snakke om tester, vennligst kjeft på meg, og minn meg på at jeg har pause. Heldigvis skal jeg på jobb seminar like før IKM, så da får jeg ikke tid til å tenke så mye på det.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Skal minne deg på det jeg ♂ + ♀ = ♂, hehe Klem fra
J -76 Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Pausemåned har jo gjort susen for deg før så heia heia pausemåned og tvi tvi! Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2010 Stemmer det, men prøver ikke å tenke på det. Dersom jeg gjør det, blir jeg opphengt i det, og pausen er ødelagt.
J -76 Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Ja det var det å ikke henge seg opp - ikke lett, avledning er tingen! Jeg skal begynne på nytt oppussingsprosjekt i heimen.
Musemor med tre søte små Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg skal på jobb seminar på spa hotell like før IKM, det bør få meg til å tenke på noe annet + at det er veldig mange interessante foredrag, og mange kollegaer fra andre deler av landet jeg ikke har sett på en stund. Kommer til å bli gøy.
J -76 Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Så fantastisk! Det høres ut som en super plan :-) Ps vi er prøvere igjen, men forsøker på en pauseaktig måte, ingen eggløsningstest etc, bare god sex når jeg har lyst.
Musemor med tre søte små Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Hyggelig å ha deg tilbake her. Har savnet deg litt. Tror egentlig å prøve på en pauseaktig måte er tingen. Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå