Gå til innhold

Hadde du hatt 100% roen om din datter var russ, drakk seg skita full og rota i øst og vest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter skal ikke få lov asså.

(glad det er mange år til jeg må bekymre meg for sånt).

Skrevet

Uff, når den tiden kommer vil jeg være ett nervevrak.

Skrevet

Nei, og jeg gruer meg som en hund!!

Skrevet

Etter å ha hentet min bror natt til 1.mai, så nei....Sitter nok parat, ja. Med telefonen i hånda, all night long!

Skrevet

Vel en russ en myndig så foreldre kan ikke gjøre så mye fra eller til.

Jeg var selv skita full og fløy fra blomst til blomst i russetiden. Skjedde ikke noe mer enn det. Overlevde jeg.... :)

Jeg håper mitt barn holder seg unna narkotika. Litt fyll og fjas må man regne med.

Skrevet

Huff, glad jeg ikke var min egen mor under russetiden, jeg var ram :-S

Glad jeg bare har gutter :-)

Skrevet

Tror russetiden er historie når mine barn kommer i den aldere(de er 2 år nå). Russetiden har forandret seg drastisk på 10 år, mange forbud har også ført til at russen er roligere og at det ikke lenger er like attraktivt kjøre en krampaktig-russe stil. Da jeg var russ for 10 år siden var det ville tilstander, de jeg har snakket med nå er ikke i nærheten av like gale som vi var og dette er på samme sted(oslo vest).

Skrevet

Jeg har lenge igjen og regner med at jeg til den tid har klart å gi så mye slipp på jentene at jeg ikke ender opp på mentalsykehus.

Skrevet

Er det en spesiell grunn til at du sikter til datter?

Må si jeg gruer meg til sønnene mine begynner å smake på alkohol. Jeg gjorde fryktelig mye dumt i min ungdom da alkohol var involvert og håper guttene mine er litt smartere enn meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...