Gjest Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Min datter skal ikke få lov asså. (glad det er mange år til jeg må bekymre meg for sånt).
ConsuelaBananaHammock Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Uff, når den tiden kommer vil jeg være ett nervevrak.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Etter å ha hentet min bror natt til 1.mai, så nei....Sitter nok parat, ja. Med telefonen i hånda, all night long!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Vel en russ en myndig så foreldre kan ikke gjøre så mye fra eller til. Jeg var selv skita full og fløy fra blomst til blomst i russetiden. Skjedde ikke noe mer enn det. Overlevde jeg.... Jeg håper mitt barn holder seg unna narkotika. Litt fyll og fjas må man regne med.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Huff, glad jeg ikke var min egen mor under russetiden, jeg var ram :-S Glad jeg bare har gutter :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Tror russetiden er historie når mine barn kommer i den aldere(de er 2 år nå). Russetiden har forandret seg drastisk på 10 år, mange forbud har også ført til at russen er roligere og at det ikke lenger er like attraktivt kjøre en krampaktig-russe stil. Da jeg var russ for 10 år siden var det ville tilstander, de jeg har snakket med nå er ikke i nærheten av like gale som vi var og dette er på samme sted(oslo vest).
Villa Perlesukker Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har lenge igjen og regner med at jeg til den tid har klart å gi så mye slipp på jentene at jeg ikke ender opp på mentalsykehus.
2 små og en undulat Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 Er det en spesiell grunn til at du sikter til datter? Må si jeg gruer meg til sønnene mine begynner å smake på alkohol. Jeg gjorde fryktelig mye dumt i min ungdom da alkohol var involvert og håper guttene mine er litt smartere enn meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå