Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Vi bor i to forskjellige byer, men i dag var jeg og en vennine på shopping på kjøpesentret i byen der han bor. Grunnet at jeg har en del å gjøre denne uken i forhold til jobb, så har bf mini fra tisdag til søndag denne uken. I dag, da vi var på kjøpesentret i hans by, traff vi på bf og mini - MEN bf bare så på meg, snudde og trillet den andre veien!!! Så det på mini at han kjente igjen meg, men neida.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Gjennomgående genialt å ha seg med idiotiske menn. Og i tillegg klare å bli gravide med dem.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 ja, for mennesker forandrer seg jo ikke! Iallefall ikke etter barn og samlivsbrudd!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Hmmm ville kanskje gjort det samme selv. Kanskje han var redd for at barnet skulle begynne å gråte av å se mamma, det gjør i hvertfall barnehagen til minstn om de treffer på meg noen stedet. Da prøver jeg å smette unna, for jeg vet at guttn min blir krakilsk å heller vil dra sammen med meg :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 vet om ei mor som gjør det samme- er ikke d like ille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå