Gå til innhold

Når man slutter med p-pillen..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer da den normale mensen tilbake etter noen dager? slik at eg da får eggløsning 14 dager etterpå?. Hadde vært kjekt å visst det så vet eg når eg skal slutte med pillen :o). kunne tenkt meg å blitt gravid i juli, men hadde det bare vært så lett, tok 6 mnd sist!!!.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett naar du slutter faar du en mens etterpaa. Men EL kan det vaere verre med. Mange faar sin vanlige syklus rett etterpaa, mens andre trenger en tid for kroppen aa justere seg paa.

Skrevet

Noen får mensen tilbake med en gang, mens men andre tar det lengre tid. På meg tok det 5mnd fra jeg sluttet til jeg fikk første mens. Da hadde tatt piller i 10 år før jeg sluttet. Tror heller ikke at 6mnd er veldig lenge å prøve,men noen er jo heldig og treffer med en gang. Selv har jeg prøvd siden desember 2008 nå..

Skrevet

Oki takk for hjelpen:o).

Nei eg skal ikke klage 6mnd er ikke lenge, du må ha masse lykke til videre kvinne29bligravid:o)

Skrevet

Takk for det:) Lykke til når du bestemmer deg for å starte prøvingen!! Spennende tid det :))

Skrevet

Du vil få bortfallsblødning (som egentlig ikke er mensen) med en gang du slutter, akkurat som når du er ferdig med et brett. Så kommer alt an på hvor fort kroppen din kommer tilbake til "normalen". Selv fikk jeg aldri TR igjen - bortsett fra bortfallsblødningen, selvsagt - forrige gang - jeg testet positivt ca 5 uker etter p-pilleslutt. :) Denne gangen gikk jeg på Cerazette (minipille), og da kom jeg også rett inn i en normal syklus (til meg å være, jeg har uregelmessige sykluser) etter at jeg sluttet på pillene. Men da kjørte vi kondomer i et par måneder før vi droppet dem også, så nå får vi bare se framover!

Men noen bruker mange måneder på å få EL etter p-pilleslutt, det er umulig å si... Du får vel bare slutte med p-pillene i juni, og så la det stå til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...