Gå til innhold

Hva er forskjellen på TFK twinner twist og TFK twinner twist duo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hovedforskjellen er vel bare at duo`en har separate kalesjer, mens twisten har en felles kalesje. Kjøper du duoèn så pass på å kjpe riktige trekk til den.

Sittestillingen er ganske rett i motsetning til til den mer hengekøyaktige OTH for eksempel.

Dette er en svært god vogn.

Ja, det var regntrekk jeg mente ;)

Vet ikke om det fins stormtrekk også til duomodellen (sort, vannavstøtende vindtrekk med vindu som glides rett på kalesjen).

Forøvrig er forhjulene på alle Twistmodellene lette å få av.

Forsåvidt bakhjulene også. men de henger jo litt i hop med skivebremsen.

Det som er annerledes er:

Delt kalesj og sittedel. Du kan ta vekk hele sittedelen for å ha bag istedet. På den gamle modellen må du ha bagen inni sittedelen.

Støtdemping på hjulene.

Hjulene folder seg under vognen på en litt annen måte enn den gamle modellen slik at den tar mindre plass.

Regulerbart fotbrett.

Jeg synes at sittestillingen er helt grei. Den er ikke helt rett, men jeg synes ikke det gjør noe. Jeg har enkel TFK også og på den er sittestillingen noe rettere.

Jeg vil absolutt anbefale TFK som søskenvogn. Jeg har selv den gamle modellen så hvis du kjøper duo så bør du bli fornøyd.

Det eneste jeg finner negativt er at det er ganske trangt og komme til glidelåsene for å regulere ryggen og handlekurven.

Annonse

Jeg fikk høre akkurat motsatt på sittestillingen. At TFK twinner twist duo ikke fikk så rett sittestilling som OTH.

Dette var svaret jeg fikk fra flere da jeg spurte(altså ikke bare her inne, men i butikk, kjente..osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...