Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #26 Skrevet 12. mai 2010 Enig med deg, HI. Underlig prioritering av foreldrene, med mindre det ligger helt spesielle grunner bak. Kunne aldri falle meg inn å reise fra treåringen min i tre uker.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #27 Skrevet 12. mai 2010 jeg ble sendt til en gammel tante i en helt annen by med tog (alene) sommeren jeg ble 4. Og der var jeg mens mine foreldre var på ferie alene uten meg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #28 Skrevet 12. mai 2010 annie:21:58 og det synes du selvsagt var topp. dib damene har talt, sommerferien er til for å nytes-dog uten barn. GODT vi er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #29 Skrevet 12. mai 2010 ingen spesielle grunner nei, bare ego tid.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #30 Skrevet 12. mai 2010 Kanskje besteforeldrene sjeldent ser han så de har tinga på å "låne" han noen uker på sommeren og foreldrene deretter har bestemt at de vil da dra på biltur?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #31 Skrevet 12. mai 2010 Tror det normale er å glede seg sinnsykt til å få være sammen med barne sine i feriene. Kanskje disse foreldrene er mest opptatt av hverandre og ikke så veldig opptatt av ungen sin da, hvis de velger å bruke fritiden sin kun på seg selv og jobb, Kanksje de ikke syntes det var så kult å være foreldre likevel. Sorry, men finnes ingen angreknapp på slik da. Da har barnet det likevel kanskje bedre hos besteforeldre som er glad i ham og klarer å vise det også. Stakkars unge.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #32 Skrevet 12. mai 2010 uff, hele greia er jo tragisk hvis det er sant. Føler med guttungen på 3 år. Ingen alenetid med mammaen sin som han så sårt savner, skjønner ikke at hun har samvittighet til det. 3 uker for en 3 åring er en evighet selv om besteforeldrene er aldri så flinke.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #33 Skrevet 12. mai 2010 de vil så klart ha han men i følge henne måtte hun overtale dem litt da de synes tre uker sammenhengende var i drøyeste laget for en så liten gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå