Gå til innhold

En venninne av meg lemper sønnen på 3 år i 3 uker hos besteforeldrene i sommer fordi hun og mannen skal på bilferie sammen og kose deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med deg, HI.

Underlig prioritering av foreldrene, med mindre det ligger helt spesielle grunner bak.

Kunne aldri falle meg inn å reise fra treåringen min i tre uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble sendt til en gammel tante i en helt annen by med tog (alene) sommeren jeg ble 4. Og der var jeg mens mine foreldre var på ferie alene uten meg.

Skrevet

annie:21:58 og det synes du selvsagt var topp. dib damene har talt, sommerferien er til for å nytes-dog uten barn. GODT vi er forskjellige.

Skrevet

ingen spesielle grunner nei, bare ego tid.

Skrevet

Kanskje besteforeldrene sjeldent ser han så de har tinga på å "låne" han noen uker på sommeren og foreldrene deretter har bestemt at de vil da dra på biltur?

Skrevet

Tror det normale er å glede seg sinnsykt til å få være sammen med barne sine i feriene.

Kanskje disse foreldrene er mest opptatt av hverandre og ikke så veldig opptatt av ungen sin da, hvis de velger å bruke fritiden sin kun på seg selv og jobb, Kanksje de ikke syntes det var så kult å være foreldre likevel. Sorry, men finnes ingen angreknapp på slik da.

Da har barnet det likevel kanskje bedre hos besteforeldre som er glad i ham og klarer å vise det også. Stakkars unge.

Skrevet

uff, hele greia er jo tragisk hvis det er sant. Føler med guttungen på 3 år. Ingen alenetid med mammaen sin som han så sårt savner, skjønner ikke at hun har samvittighet til det. 3 uker for en 3 åring er en evighet selv om besteforeldrene er aldri så flinke.

Skrevet

de vil så klart ha han men i følge henne måtte hun overtale dem litt da de synes tre uker sammenhengende var i drøyeste laget for en så liten gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...