serin@ Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Kan bare ett som min kjære bestefar sa til meg når jeg var liten.. God natt god natt Kryp under ditt dekken, med neliker stukket og roser besatt I morgen om Gud så vil så vekkes du av fuglenes spill.
blond Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Natta den er mørk og svart Hodet ditt det lyser opp Natten og dens tause lyd blir borte blir borte forsvinner langsomt vekk Et annet sted en annen tid den nye dagen venter på deg min venn..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 takk for svar! begge to var fine :-) andre som har noen andre også? HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Godnatt alle venner, god natt mor og far, God natt alle stjerner, på himmelen klar. ** Jeg legger mitt hode på puten så myk å så go, og venter på at natten skal falle til ro. Jeg folder mine hender og ber en stille bønn, Om At alle får det godt og rikelig med “lønn” ** Engler pakker dynen rundt min kropp, Så jeg ikke fryser når månen står opp, Med fred og ro i sinn, sovner jeg for natten inn. ** God Natt.
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Kvelden lister seg på tå Tekst: Inger Hagerup, musikk: Per Lillo-Stenberg Kvelden lister seg på tå over kløverenge Himmelen har tatt stjerner på Alle barn skal sove nå Sove hele natten Melk og brød i krus og fat er så gode venner For en liten trøtt krabat Som skal spise aftensmat Med små melketenner Og et par to røde sko står så fint på matten Er så slitne begge to Men nå skal de stå i ro Hele lange natten Natten kommer svart og stor, alle ting blir borte Seil i mørke, lille jord Med en liten gutt om bord I sin hvite skjorte Googla denne, den høres litt fin ut da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå