Gå til innhold

hvor ofte ringer barnefar til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor ofte det er normalt at far ringer, om det ikke er noe spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang hver ALDRI!

Så fremst det ikke er noe han MÅ informere meg om i forhold til hans sydom eller skal avlyse/flytte samvær, så ringe han meg aldri! Ikke alltid han ringer når han burde heler.

Skrevet

Aldri...

Tror ikke han tørr å ringe meg. Dersom jeg ringer ham, om det er noe, så svarer han ikke - og heller sender sms. Heh.

Skrevet

Ganske ofte før, hver gang han skulle avlyse samvær..Men nå som han ikke har betalt tlf regningen sin, så er vi etterhvert blitt enige om at kommunikasjon skal gå gjennom msn, for jeg orker ikke å fortsette å ringe annenhver dag bare for å høre han klage over hvor sliten han er, hvor trøtt han er, hvor opptatt han er, etc..Så nå har vi snart hatt en samværsfri mnd, med kun to mld på msn. For han "glemmer" å ta kontakt..

Skrevet

aldri..... han har ikke sett barnet sitt siden før jul, dukket ikke opp i dåp heller (hun er 9 mnd).... så jeg tror ikke han kommer til å slå på tråden fremover heller.... hans tap, jeg får alle gledene helt for meg selv:)))))))

Skrevet

Hver dag. Men vi har svært god kommunikasjon så det er ok. Men kan bli litt mye av og til, men da sier jeg i fra.

Skrevet

aldri.. de har samvær hver onsdag og annenhver helg. så de dagene de er sammen, eksisterer ikke mor..

Skrevet

Aldri... Går på sms...men kun når det gjelder samvær. spør aldri åssen ungene har det, ringte på bursdagene da. de er der annenhver helg og en dag i uka...jeg ringer gjerne om det er noe, er bedre enn å skrive sms, blir så lett misforståelser

Skrevet

Vi har daglig kontakt.

Skrevet

slenger meg på denne tråden, med samme svar som de fleste/alle andre. Han ringer aldri. Til nøds hvis det har noe med samværet å gjør.... må utsette det pga en eller annen teit unnskyldning... men han kan snakke med beste venninna mi, både på facebook og på tlf. DET synes jeg er rart da.

Skrevet

Ca aldri heldigvis, jeg har ingen intresse av å ha kontakt med han utover det jeg må. Er det noe spesielt han lurer på sender han til nød en sms.

Skrevet

Aldri. Men hvorfor skulle vi det? Vi er ikke sammen lenger og lever begge nye liv. Vi har ellers et godt samarbeid mtp samvær, kontroller og bhg opplegg og sees der. Vi reiser sammen til sykehus, legevakt osv.

Har ingen interesse av å være venn med bf, men er det noe så stiller han opp - og motsatt.

Skrevet

Han ringer minst en gang hver dag...

Og på snakker til meg på FB, msn og i tilegg til at vi treffes hver dag. Det er nødvendig da.

Hvis jeg ikke svarer tlf, sjekker han FB eller msn, svarer jeg ikke der kommer han på døra. Under et dekke av omsorg.

Navnte jeg at jeg sliter med å sette grenser?

*sukk*

Skrevet

Aldri. Men så ønsker han heller ikke samvær da. Og Ikke har jeg telefonnr. hans lenger. Oppsummert har vi altså ingen kommunikasjon ;)

Skrevet

På snart 8 år har han aldri ringt en eneste gang for at han vil se guttungen. Men noen ganger hvis jeg har satt ned foten til foreldra hans, dem har en tendens til å ville bestemme litt vel mye innimellom. Og da ringer dem å klager til han. Så skal guttungen få se far sin noe må jeg eller han selv ringe og høre om han kan komme. Utrolig trist at det skal måtte være sånn..

Men jeg lurer litt, dere som har daglig kontakt med BF. Hvorfor det? Det må da være en grunn til at dere gikk fra hverandre? ja jeg skjønner at noen har det bedre somm venner, men den med daglig kontakt skjønner jeg ikke!!!

Skrevet

Aldri...de siste 4 mnd har jeg fått 1 sms om hvordan gutten har det. Har ikke samvær heller(hans ønske pga lang reisevei),junior er 2 år..

Skrevet

Ikke hver dag, men gjerne et par ganger i uka.

Skrevet

Det blir gjerne annenhver dag. Mye som skal organiseres rundt samvær, spesielt samvær med babyen (tre ganger i uka). Blir også en del mail eller sms, da jeg foretrekker det.

Skrevet

heldigvis så ringer han........ALDRI........ og sånn skal det forbli. Ringe å snakke om seg selv, hvorfor i alledager skulle han det nå som vi har skilt lag da kan noen andre høre på skvalderet om seg selv seg selv og seg selv.. har mer enn nok å høre på han de 5 minuttene det tar å levere etter samær for da må han selvsagt snakke om.... SEG SELV..

Skrevet

det kom kanskje ikke så klart frem, men jeg lurte mest på hvor ofte far ringer for å høre hvordan det går med barnet. Har en far her som ringer flere ganger om dagen, det kan da ikke være normalt. HI

Skrevet

Nei, det er ikke normalt, og det er helt unødvendig. Kan jo virke som om han ringer for å "ha kontroll" på deg, vite hvor du er til enhver tid, mens han unnskylder seg med at det er interesse og omsorg for barnet. Det burde holde med annenhver dag hvis barnet er baby (da skjer det jo endel), og ellers et par ganger i uka (hvis dere ikke treffes pga samvær).

Skrevet

Nå er bruddet ganske ferskt da, men vi prater på tlf. nesten hver dag. Enten for å gi en beskjed, for å oppdatere på ungene, eller fordi ungene vil si godnatt etc. I kveld var han her og spiste pizza med oss, og la ungene før han dro hjem.

Håper dette samarbeidet fortsetter like bra som det gjør nå, selv om en av oss evt finner seg en ny. Det skal hvertfall ikke stå på meg!

Skrevet

Ringer aldri, fått et par sms etter at guttungen kom til verden og han har sett han en gang.. hans tap..

Skrevet

Ringer aldri,sender aldri sms eller noe kontakt på msn..har snakket 1 gang med han etter at snuppa kom til verden...å da var det "ååå,jeg elsker deg forsatt", "savner deg..." og da jeg svarte at jeg ikke elsket han mer og da ble han sikkert sint:P

han har ikke sett snuppa engang...ikke bedt om bilde...

han bare lot være å ta kontakt når jeg var 4-5 mnd på vei(jeg stresset med å få tak i han leeenge)..og når han da "følte" for å være i bildet igjen(snuppa var vel 1-2 mnd)..så forventer han at jeg skal ta han tilbake uten å sukke eller nøle...

Er utrolig hvor godtroende en person kan være:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...