Gå til innhold

overtid to ganger, kan jeg slippe denne gang, tro?

lille persille nr 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme da jeg er i samme situasjon- to ganger på skikkelig overtid.

Nå går jeg til akupunktur og har også avtalt med min jordmor at hun skal strippe meg uken før termin (dersom det lar seg gjøre mht. modning). Så jeg kan ikke svare deg før om et par uker om dette hjelper og det er håp for å føde før med nr. 3..

Jeg går bare mer og mer på overtid, så kan ikke komme med noen trøstende ord, desverre.

Første ble født på termin, neste 3 dager over, og sistemann 1 uke, og da ble jeg strippet+++++++++++ alle kjerringråd i hele verden før hun kom.

Dette har gjort meg overbevist om at babyen kommer når den selv vil, så derfor skal jeg bare ta det helt med ro denne gangen. (Lett å si når det enda er 4,5 mnd igjen til fødsel:P)

Annonse

Jeg går bare mer og mer på overtid, så kan ikke komme med noen trøstende ord, desverre.

Første ble født på termin, neste 3 dager over, og sistemann 1 uke, og da ble jeg strippet+++++++++++ alle kjerringråd i hele verden før hun kom.

Dette har gjort meg overbevist om at babyen kommer når den selv vil, så derfor skal jeg bare ta det helt med ro denne gangen. (Lett å si når det enda er 4,5 mnd igjen til fødsel:P)

• 3 uker senere...

ser dårlig ut for meg. nå er jeg på overtid for tredje gang.

Har blitt strippet 3 ganger, dvs hver uke siden uke 38, brukt en formue på modningsakupunktur. Har gått med 2-3 cm i en uke men ellers umoden livmorhals. Bare venter på at jeg kan få komme inn på sykehuset og gråte meg til å bli satt igang igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...