Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Nå har jeg erfart at det er mange som gir ungene sine gaver i sus og dus for at de slutter med smokk og bleie. Ærlig talt, synes det er så latterlig.. . Det er da bare å ta bort smokken, så er de ferdige!? Holder det ikke med noen oppmuntrende ord og vise at man er stolt av barnet? Hvem er sjefen??? Ta nå den helsikes greia å bli ferdig med det. Får helt angst når jeg hører om folk som driver å krysser av på ark å styrer... Sukk
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Gi oss tilbakemelding når barnet ditt er avvent da
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 øhh... her er de 4 og 7 år, ellers takk! :-) kråka tok både smokke og bleia.. ingen flere spørsmål...
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Hvis du får angst av at andre setter noen kryss på et ark, bør du muligen tenke på å oppsøke en lege????
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Vel, jeg kunne jo også ha sagt at kråka tok bleia, også ville det mest sannsynlig blir MYE sengeskift på natterstid for min del Og om kråka hadde tatt smokken, så hadde vi nok måttet søke dekning hver gang vi så ei kråke! Nå er mine 10 mnd, 4 og 6 år, og de eldste har sluttet med både smokk og bleie, men vi har gjort det på VÅR måte! Din måte funket for dere, vår for oss :-) Alle er forskjellige vet du, HI, deal with it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå