lille persille nr 3 Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 jeg trener fortsatt som før (23 uker nå), aerobics to ganger i uken. Merker at jeg må holde bena samlet og være litt "gjerrig" med utslag, for ellers kjenner jeg det i bekkenet ganske raskt. Syns det er mye frem og tilbake hva man bør og ikke bør, men jeg kjører nå på til det eventuelt sier stopp :-) noen som tenker likt?
snartmammapåny Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er nå bare kommet til 13 uker, men har plan om å fortsette treningen som før. Nå driver jeg mest med spinning og jogging da, så det er nok ikke så stor påkjenning på bekkenet som aerobic. Kommer nok til å lytte til kroppen og trene så godt det går til jeg ligger å skrever på føda
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 trent frem til 23 jeg også..men var så dum at jeg ommøblerte på loftet og ødelagte leddbåndene i bekkenet... skal begynne å trene igjen om ting ordner seg...trener aerobic jeg også 2 ganger i uken...eller en sal time og er instruktør 2 timer på et annet kurs
Seriøst Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg trener spinning, det er trygt for bekkenet mitt Går nok bra å trene aerobic, men man skal være litt forsiktig med det. Jordmor snakket om noe sist jeg var der, men jeg festet meg ikke så mye med det, siden jeg ikke trener det uansett. Men når det dukker opp øvelser du helst bør unngå, så kan du jo bare gjøre noe annet
anik25 Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 jeg er i 24+4 uker på vei og trener step 1-2 ganger i uke,styrke 1 dag, og yoga 1 dag i uken.. så litt mindre enn før jeg ble gravid men det er dette som passer formen min nå også går jeg en powerwalk vær morgen før jobb:) har ikke noen plager med bekken,og sier bank i bordet for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå