Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Som overskriften sier så dater jeg tremenningen min. Ingen som vet om dette enda...Men jeg lurer litt på hva andre syns om forhold så nært i slekt?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Er det bare for en eneste generasjon dette skjer, er det greit. Da går det til og med an å gifte seg med sitt søskenbarn. Men dersom det går for seg over mange generasjoner har det lett for å få negative følger. Pakistanere har for eksempel som fastlagt tradisjon å gifte bort barna til deres tremenninger.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Knapt for slekt å regne? De har samme oldemor!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Jeg og min tremenning har ikke samme oldemor, så hvordan kommer du fram til at de har samme oldemor?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 jeg og min tremenning har samme oldemor og oldefar, min far og hans mor er søskenbarn og bestemoren min og bestefaren hans er søsken. hi.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Man kan ikke være 3menninger uten å ha samme oldemor!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Jeg ville ikke løftet på øyenbrynet. Hadde du sagt fetter derimot så er det litt på kanten...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Det er lov å gifte seg med fetter/kusine... kan jo diskuteres hvor lurt det er men tremenning - ser ikke noe problem med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå