Jente0411*Høygravid!* Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 på dag 31 uten mens,alltid 28 dagers syklus, når blir jeg gravid igjen etter abort i januar? er inne i 2 eller 3 pp, jeg skulle hatt TR for 3 dager siden, men er nå på dag 31 i syklus å skjønner ingenting, har tatt digital eggløsningstest for å sjekke evt graviditet,men negativ,de har slått ut i tidligere svangerskap, så tror du d er pga jeg har tatt bidronninggele og wild yam denne mnd syklus er forskyvet? grunnet til wild yam er pga jeg har hatt EL på dag 17 de 2 siste syklusene, med kort lutealfase. jeg aner ikke hvordan lutealfasen var da jeg ble gravid de forrige 2 gangene, pga d har jeg ikke testet, men er d muli de bare er 10 dager til vanlig siden jeg alltid,hver eneste gang har hatt 28 dagers syklus? når er d min tur? snart? og ang jobb..tror du jeg får meg en god jobb snart? jeg søker å søker,men negativt til nå.. tusen takk for evt svar
Mamma til en<3 Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Når jeg åpna det innlegge her fikk jeg først og fremst opp masse usikkerhet.. og ang om du er gravid fikk jeg først opp et svakt ja og deretter usikkert. også kom juli opp, så om du ikke er gravid nå trur blir/er det innen juli eventuelt juli. får opp stress og usikkerhet på deg ang dette.. Mulig du får tilbake mens om/innen 3 dager.. får opp noe med flytting, holder dere på og flytte? noen du kjenner, noe du tenker mye på ang flytting, hjelpa noen med det eller no? vet egentlig ikke hvorfor det kommer opp eller hva det har med saken og gjøre men fikk iallefall det opp.. mulig du finner en jobb du er intr i og sjangs til og få om 3uker
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 TUSEN TAKK! åi..så hvis jeg er gravid så mister jeg kanskje tidli evt? uff.. tror du kanskje d er pga jeg har tatt wild yam denne mnd at jeg har fått utsatt mens for aller første gang ever? :s åja,er mye stress å usikkerhet,som sagt har tatt eltester som er neg,mn blitt sterkere idag,mn ikke pos, så fatter ikke mye du..har sååå lyst å bli gravid nå..ser du noe kjøn? har jente fra før. er enda trist av å til ang aborten i januar:( holder ikke på å flytte,men jeg flytta i september og samboer å jeg hadde et lite brudd da å hn flytta inn i november, kan d være dt? eller kan d være at min venninne flytta for tja,en mnd siden, var der forrige uke å hjalp henne å vaske der. åi,spennede d om jobben da..kan være jeg får jobben jeg skal på intervju til snart da:p ser du noe annet av betydning for meg? tusen takk!
Skyfrihimmel Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Får opp en del bekymringer,en dårlig periode.du har vært igjennom noe som har tært både fysisk å psyksk.litt henger igjen,så bare du blir kvitt alt det negative så blir ting bra:) Ha litt humor på ting. du har løsningen på problemene dine selv,eller du vet va som må til for å løse de. du har tre gode venner som stiller opp hjelper deg. får ikke opp når du blir gravid,men tror du får en gutt:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå