Gå til innhold

Vet ikke om jeg helt tørr p melde meg inn her, men fikk positiv blodprøve for 1 gang etter 5 år!!!!!

Loop, Mamma til tvillinggutter

Anbefalte innlegg

Hun i tlf sa jeg skal ta en graviditetstest på lørdag sånn for sikkerhets skyld, og da ble jeg veldig usikker.

Er på rugedag 12 idag. Tok blodprøven igår og da hadde jeg en hcg på 160 tror jeg det var.

Jeg håper dette går bra. Ingen barn fra før av, og dette var vårt 7 forsøk!

Fortsetter under...

GRATULERER så mykje! Ikkje noko å bekymre seg for sidan blodprøva var så fin - har ikkje veldig mykje greie på HCG, men 160 på rugedag 11 høyres no veeeldig bra ut!!! Og så tenk etter 7 forsøk - veldig, veldig kjekt;) Sette du inn to egg, kanskje?

Nyt dagen og følelsen, lykke til og velkomen inn hit til oss!

Tuuuuusen takk!!! Trodde aldri jeg skulle få skrive det etter så mange år og etter så dårlige forsøk! Fikk satt inn 2 egg, så er veldig spent på det :)

Skal ta hjemmetest på lørdag, så håper jeg får se et kryss for første gang :)

Gleder meg til å være her inne sammen med dere :)

hei og velkommen hit...

Mange med mye erfaring her...

Lykke til med videre testing og 7 forsøk er et skikkelig pes...det var din tur nå!

Kos deg og nyt følelsen...ikke alltid like lett, men jeg tar time for time og plutselig er jeg 15 uker på vei!

Grattis!

Annonse

Gratulerer med graviditeten og flott hcg! Godt å se at vi blir flere her inne:o)

Ble selv gravid på mitt 6.forsøk og det tok lang tid før det virkelig gikk opp for meg at jeg var gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...