MammaMia=) Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Har de siste dagene begynt å få hodepine som ikke vil vekk.. Den bare ligger å "murrer" i bakhode og bak øynene. Hjelper ikke sove, drikker mye og spiser jevnt. Paracet har minimal effekt.. Flere som har det sånn??? Har hørt om sv.hodepine. Kan det være det samme? Er forresten 10+1 i dag.
mammasgull Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Er 10+5, og den siste uka har jeg også fått den fordømte hodepinen. Har vært helt fraværende tidligere, men nå skulle den altså dukke opp Det er bedre fra morgenen av, men den kommer utover dagen og ettermiddagen.... Får håpe det er forbigående da
MammaMia=) Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Høres helt likt ut.. Vi får krysse fingrene for det ja..
to til tre Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 jeg vet ikke om Globoid er farlig nar man er gravid, men tidligere slet jeg veldig med hodepine, og Globoid funket meget bra. "god gammeldags hodepinemedisin" visstnok
aprilprinsesse2011 Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 våknet med migrene i går.... funket heldigvis med paracet i 2 omganger, kaldt vann og kald klut på panna massasje av rygg og nakke skal nå hjelpe, og å trykke på punkt på øyenbryna, tinnigen og midt oppe på hodet punkt ved laserbehandling
Delfino-fødeklar- Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 hadde mye vondt i hode med 1 mann, da hjalp det å ligge i et rom med lite lys, hadde det i 4 mnd, håper det ikke varer så lenge til dere. er gravid nå, og har ikke hodepine =)
Catsy Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Hei:) Har lest at globoid ikke er bra å ta i første trimester. Rådfør dere med lege eller apoteket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå