Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å reise ut med den nyfødte? (Vesla er 12 dager) Tenker ikke på trilleturer, men ut på besøk, på butikken, på café osv..

Tør nesten ikke dra noe sted siden vesla spiser så uregelmessig. Noen ganger blir hun sulten igjen etter en halvtime, andre ganger 3 timer..

På café er det jo greit for der kan man amme, men hva hvis hun blir sulten i matbutikken? Tar jo fort en halvtime å komme seg hjem igjen, og det er ikke alltid vesla gidder å vente så lenge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har allerede tatt min nyfødte ut en del, han er 13dager idag.. Må bare times litt.. :P Vi må jo handle, så her har jeg handlet rett etter ett stort måltid, for da vet jeg at han sover når vi kjører bil, og er i butikken.. Bare en gang det ikke gikk og jeg måtte amme i bilen:p Må man, så må man..

Skrevet

Gleder meg til hun blir litt mer stabil i matveien. For da kan du komma til meg på lunsj:D:D

Skrevet

Det er jo bare å gå ut! (Om du føler for det, virker jo ut som du vil). Er barnet sulten så finner dere et sted å amme!

Har ammet på mange merkelige steder, men er ungen sulten så er de sultne.

Skrevet

Fra og med fra hun var 4 dager så har vi vært ute på turer med henne. Ikke noe problem i det hele tatt. Kan være litt stressende å ha en illsint baby i butikken, men en sutt har reddet meg mange ganger :-)

Skrevet

Vi dro ut straks vi kom hjem fra sykehuset, da var han 5 dager gammel.

Skrevet

Vi var på kjøpesenter første gang da hun var 8 dager. Dette var i november og midt i svineinfluensahysteriet, men det gikk bra det også :)

Skrevet

vi dro på besøk, butikker, cafè og ellers hvor vi hadde lyst til fra vi kom hjem fra sykehuset. Fartet ikke rundt hele tiden altså, men ville jo gjerne ut og gjøre ting og røre meg litt, vise fram gullet osv. Prøvde å time det slik at hun fikk mat og skiftet bleie før vi dro, men det ble ofte så vi måtte stoppe og finne et stellerom, skifte bleie i bilen, amme i bilen, amme på en benk, stol etc i en butikk. Det går an å amme i lekekroker, prøverom osv. Bare å pakke med seg nok bleier, gulpekluter og ammeinnlegg så går det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...