solrose1 Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 jeg spår..men er ikke så ofte her inne... prøver å roe ned litt å ikke stresse sånn ang. baby planen..men vi prøver jo ennå da...
Skyfrihimmel Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Spår innimellom,men med tre små barn er ikke alltid tid og overskudd der:) Bruker tarot,å prøver å utvikle "magefølelsen";)
Mamma til en<3 Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Jeg spår her inne men var mye mer før, nå blir det bare noen få jeg spår av og til.. pga jobb/kurs, hest og andre ting tiden går til. Bruker ikke no hjelpmidler, går bare etter hva jeg får opp, følelser osv..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg spår her inne,var mye her inne får og spådde,men med 2små gutter og en hektisk jobb så blir det når jeg har tid. Bruker pendler,tarot,og litt klarsyn.
☆blackpearl Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Jeg er her - men har ikke spådd på mange måneder her inne på bim nå! Har andre ting som opptar meg om dagen.. Men er stadig inne å titter på hvordan det går med dere andre spåjentene!! Regner med at ting roer seg litt rundt meg etter flytting og eksamen! Da kommer jeg sterkere tilbake skal dere se Lys og kjærlighet <3
zassy☆ Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Hei jeg spår også, blir periodevis når jeg har overskudd og tid! Fin tråd, morsomt å se hvor mange vi egentlig er
Tante_Esel Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 jeg spår også litt nå og da... noen gager er det sjelden jeg spår, men andre ganger spår jeg mange...
MC81 Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Hei Jeg er her også periodevis. har ikke vært her så mye i det siste, men er ikke helt i slaget om dagen og da orker jeg ikke så mye! Men av og til får jeg lyst og tar noen her inne!
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Så fin tråd! Har lurt på det samme selv ) "Kjenner igjen" de fleste her. Dere er flinke alle sammen!! Jeg er her i perioder. Jeg bruker litt kort (tarot/englekort ol.), men mest klarsyn/magefølelse. Jeg bruker også noe pendel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå