SagflisiHåret Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Det må vel gå greit? Det kan jo bli kjølig om natta men med ullbody og dunposen fryser hun nok ikke. Tror jeg... vi vil gjerne prøve ut vårt nye telt:) Noen med erfaring?
sol2002 Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Går helt fint det, vi lå 2 netter i telt ifjor sommer med ei lita ei på 5 mnd. ingen problem. hadde ullbody og strømpebukse + tykk fleecepose.
elskerlivet Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 ikke noe problem nei, er jo ikke noe værre en når de sover ute i vogna midt på vinteren, hehe. Jeg har hatt mini med på telt tur siden han var 6 uker! Går så bra atte, hadde vognbagen med inn i teltet når han var heelt liten. den skjermer jo mye..
celodi Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Vi lå i telt ei lita uke i fjor,da var minstemann 6 mnd,og det gikk kjempe fint Er ikke noe telt menneske egentlig jeg,men de største ungene hadde så lyst.Så vi kjøpte et stort fint telt,og telttur ble det :)Kosa meg jeg også Hadde på han vanlig nattdrakt jeg,og sokker.Var i midten av juli,så det var ikke så kaldt,men han lå i vognbagen som var stor og lun med helseteppe og dyne. Kos dere på telttur!!
Marbella Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Ingen problem..........har hatt med alle ungene på turer fra de var 6 mnd - har vært på fjellturer på sommer og vinter- kun overnatting ute på sommeren se ann værmeldingen og det er jo ingen skam og pakke ned alt og dra hjem hvis det ikke går:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå