Gjest Nabaat Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Til tider underholdende.. Om en historie er sann eller ikke er ikke viktig når avsender heter "anonym"
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Jepp, til tider morsomt, men det tar jo heeelt av til tider. Blir for dumt! =)
3småtroll♥ Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Kan da være litt festlig når historien er "for dum til å være sann".... Men enkelte innlegg som har vært tull er jo bare trist. Jeg mener at når du får mange til å engasjere seg og komme med gode råd/ trøstende ord osv er det jo bare trist at det bare er tull. Andree innlegg som det lyser "provosere" lang vei av kan jo være underholdene;)
Villa Perlesukker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Enig med 3småtroll<3 provoserende innlegg for debattering og litt usaklighet kan være morsomt men jeg har etter en stund funnet ut at anonymforum ikke er et sted jeg ønsker å være. Liker bedre å forholde meg til nickene og dermed også skravlesiden
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Lar meg underholde, men deltar ikke selv. Mener man er passe naiv hvis man tror man kan stille krav til et forum som i praksis ikke har moderatorer og i tillegg ikke skjønner at folk oppfører seg "litt" annerledes i nettverden enn ansikt til ansikt. Dessverre fører dette med seg at noen blir såret så sånn som jeg ser det er "trolling" praktisk talt uungåelig på disse sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå