Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg var på facebook å så et bilde som ei venninne hadde lagt ut av samboeren hennes og babyen deres. jeg vet at venninna har et anstrengt forhold til svigermor, ja svigermora er rett og slett ei drittkjærring mot henne! Venninna mi har lagt ut flere bilder med kun seg selv og babyen på, og de har svigermoren kommentert at babyen er søt. Men på bildet hvor sønnen hennes er med babyen, alene, så har hun skrevet: "Å hvor pene dere to er, barna mine." Tror dere hun sier dette bare for å være ekkel mot venninna mi?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Nei. Tror dere skal slutte med konspirasjonsteoriene deres:) Det er mulig hun er ekkel som fy, men kan ikke arrestere noen for den kommentaren.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Synes at "barna mine" hørtes litt perverst ut..
Anne-B. Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Det hadde vært enda mer merkelig om hun hadde omtalt svigerdatra som barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Må svigermødre synes at svigerdatteren sin er søt? Jeg tror man lett kan trå feil når det sitter folk og analyserer alt man sier med lupe. Stakkars svigermor.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Nei det tror jeg ikke. Syns ikke dette hørtes noe unormalt ut. Det er jo barnet og barnebarnet hennes. Det er ikke venninnen din, sorry. Dumt å overanalysere, får ikke et bedre forhold til svigermor av det.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Hehe var DET noe å legge seg opp i da? Leter dere etter noe å "ta" henne på eller?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Anbefaler deg å skrive en doktoravhandling om emnet.... herregud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå