Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Vesla på straks 9 mnd har siden hun var helt nyfødt hatt sylskarpe harde fingernegler. Jeg kaller dem klør i forkledning. Jeg klipper dem 1-2 ganger i uken (de vokser helt sykt fort), og i det siste har jeg filt dem litt også. Problemet er bare at det har ikke noen effekt om jeg ikke klipper dem helt kort-korte, og det er noe jeg synes er ganske vondt selv, så prøver å unngå det. Finnes det noe som kan gjøre neglene hennes mykere? Mannen og jeg er full i kloremerker på hender, armer, ansikt (og brystkasse for min del), hun har også litt kloremerker seg. Hun klorer jo ikke for å klore, men når hun stryker på oss lukker hun hånden mot slutten av strykingen slik at neglene kommer over huden, og da klorer hun jo. Hun har faktisk skarpere og mer solide negler enn meg, og jeg er voksen og hun en baby...! Har ikke hatt så mye problem med dette med de andre, men nå er det ille her. Er det noe som helst som kan gjøres egentlig? Utenom å evt ta på henne votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå