Gå til innhold

Endelig så har den uønskede gjesten gått...og jeg håper han aldri kommer tilbake...Mr. Tinnitus

Anbefalte innlegg

Skrevet

På toppen av alt så satt jeg med nøkkelen selv til å bli kvitt han.

Har vært veldig plaget med høyfrekvenslyder i øret, og jeg driver også med øreakupunktur.

Så kom jeg plutelig på at jeg måtte prøve dette på meg selv i forhold til øresus, 6 nåler i ørene i en halvtime...og vips så var den dødsirriterende lyden i øret borte.

Herlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt tinnitus da? Jeg er også veldig plaget men akupunktur har ikke fungert på meg.

Kanskje jeg må prøve igjen!

Skrevet

Jeg har hatt det noen mnd. med høyfrekvente lyder på hø. øret.

Så satt jeg og leste noe av den litteraturen jeg har om øreakupunktur, og satte nåler på meg selv på de punkter som ble foreslått. Etter ti min så forsvant den høyfrekvente lyden. Helt merkelig.

Tror tinnitusen har sammnheng med nakken. Så hvis jeg kan bruke øreakupunktur på dette så er det jo supert, spesielt når jeg kan stå for behandlingen selv.

Skrevet

Åhduverden:o)

Hatt tinnitus siden Lenny Kravitz ga meg full knock out på Rockefeller i 1990.

20 år med lyd i øret blir man enten vant til eller drevet til vannvidd av.

Jeg har nok blitt litt av begge, hehe...

Kanskje det kunne vært noe for meg gitt???

Skrevet

Høres ikke greitt ut det. Det er jo mange grunner til tinnitus, og noen typer har vissnok god effekt av akupunktur, men hos noen virker det ikke.

Det er jo dyrt å prøve ut alle typer behandling. Flaks for meg hvis dette funker. Det var i hvertfall deilig å kunne skru av lyden.

Skrevet

skulle ønske jeg kunne slå av vifta jeg har i øret, men pga av en halvveis vellykket operasjon for ti år siden går det nok ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...