Gå til innhold

"Så nr. 3 er på vei?" - moro :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en bekjent på butikken i stad som spurte om nr. 3 var på vei og strøk meg på magen. Kjempemoro da jeg ikke er gravid, bare har et deilig brokk etter siste svangerskap. Ikke så moro nå som poden har passert året og jeg ikke har en liten baby som grunn for magen lenger. Ser i grunn ut som på mage-bildene fra uke 26...

Men ett spark i ræva for å ta kontakt med fysioterapeut for å få riktige øvelser, og å bestemme oss for om vi skal ha nr. 3 eller ta operasjon. Puh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trøste deg med at det mest sannsynlig er enda flauere for den som klappa deg på magen og trodde du var gravid. ;-)

Skrevet

Ja, jeg tenkte litt sånn stakkars etterpå, he he!

Skrevet

haha det har jeg også opplevd... skikkelig nedtur...

MEN fortvil ikke en dag ...etter mye trening så er magen borte....

eller du er gravid igjen ;)

klem

Skrevet

:)

Nei den forferdelige hormonspiralen har faktisk virket på det området, så ingen ny baby på gang.

Magen este rett ut med nr. 2 såfort jeg ble gravid. Ble gratulert med ny baby på en gjensynsfest noen få uker på vei. Var en mann, og rundt oss sto en del himmelfalne jenter som ikke skjønte at han turte. Tenkte på hva samme mann hadde sagt nå, eller kanskje han har lært, he he!

Skrevet

Hehe, en jeg jobbet sammen med før har flyttet inn samme sted der jeg bor. Møtte henne i oppgangen en dag med vogna. Hadde på meg jakka jeg brukte da jeg var gravid (altså litt utvidet), og babyen min var to uker gammel. Hun spurte om det samme. Hehe, godt gjort å bli SÅ fort gravid igjen, synes jeg. ;) Til hennes forsvar visste hun nok ikke at babyen min var så liten, heller ikke at magen som oftest ikke forsvinner ved et trylleslag. Disse barnløse vettu. ;)

Skrevet

Nei, man lærer litt etter at kroppen har gjennomgått ett svangerskap :)

Stoppet og kjøpte litt babyklær på vei hjem fra føden når vi hadde fått nr. 1. Kassadama spurte når jeg hadde termin, hun ble ganske flau. Hadde helt glemt det, var vel litt mer morsomt da!

Skrevet

Jaja, da tror jeg min er verre,

Traff en gammel klassevenninne en måned etter at jeg hadde fått jenta mi. HUn ble født åtte uker før tiden.

Kommentaren fra min klassevenninne var: Ja, du går og venter enda? Når har du termin egentlig??

Jadda.. Men det var hun som ble mest flau..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...