Gå til innhold

Det er nå vi lever!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt på at dere kanskje i morgen ikke er like friske mer eller kanskje ikke lever i det hele tatt?

Noen sier: lev i dag som om det var den siste dagen i livet ditt!

Mennesker som har opplevd en ulykke og overlevd snur livene sine og er kun positiv og gjør mye mer spontane ting. Etter å ha fått en ny sjanse er det ikke lengre materielle ting som er viktige. Menneskene rundt oss blir viktigere.

Har tenkt mye på dette i det siste og har bestemt meg for å gifte meg med kjæresten min som jeg bare har vært sammen med en kort stund.

Alle rundt meg vil forklare meg gal men enn om han eller jeg dør. Jeg vil leve NÅ!

Er det dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal leve som dagen i dag er den siste, men planlegge som man skulle leve evig. Greier man det så sikrer man både framtiden og lever i øyeblikket.

Skrevet

Å gifte seg på impuls er kansje ikke å planlegge framtiden særlig godt m.a.o ;-) Men for all del. kos deg med kjæresten, man trenger ikke gifte seg med en gang. Forlov dere og bruk tid på å planlegge et bryllup, for selve planleggingen er det beste med bryllupet, når man først er gift så er man ferdig med bryllupet tross alt.

Skrevet

13.07 godt tips det er også slik vi tenker oss det.

Anonym over: den skal jeg huske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...