Eurecaღmed spireღ Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Har endelig funnet en kombinasjon det er lass til, men hvordan løser dere problematikken med å komme til selefestet?? Seleforlengere??
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Vi har volvo v70. Får akkurat plass til 3 barnestoler:) Blir nok verre i arbeidsbilen til mannen. Den brukes kun til henting og levering i barnehagen. når den tid kommer, må vi nok plasere størstemann på 3 år i bilstol foran.
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Hei. Jeg lurer på hvilken kombinasjon du har funnet til bilen og hvilken bilmodell du har:-) Jeg venter nummer 3 og har en Opel Vectra stv . Har nå 2 besafe easy kid seter bak. Har fått et brukt (2009 mod) maksi cosi sete med sånn base som babyen skal bruke,men vil gjerne ha alle 3 baki. Tips mottas med takk :-)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 Vet ikke hvilke aldersgruppe dere har, men vi har to beltestoler og trenger babystol. Fikk utrolig god hjelp på barnas hus, prøvde vel egentlig alle kombinasjoner tror jeg. Det eneste som gikk var britax el rømer (de er make) alle stolene må være britax/rømer uten isofiks. De uten isofix er smalere en de med isofix. Selv har vi britax med isofix, så vi må selge grunnet de er bredere... Beltestolene var faktisk to cm smalere uten isofix enn med, høres lite ut, men akurat det som skulle til:) Men fortsatt ikke fornøyd jeg da, pga vanskelig å komme til selefestene... Noen som har løsningsforslag på det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå