3småtroll♥ Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Har bestil sandaler til lillknott på Pedoodles. Bestilte de 17.april, fikk bedskjed om at de var sendt 19. og enda har de ikke dukket opp. Har fått et nr. så jeg kan søke etter de- lurt! Men det eneste det står er at de (usps) har mottat en elektronisk bedskjed om at de vil motta en pakke som de skal sende til meg.... Det har det nå stått siden 19. april. Jeg har snakket med de på Pedoodles og de beklager, men det er liksom ikke så mye de kan gjøre for pakken ER jo sendt... Når jeg etterlyste pakken hos usps fikk jeg et svar om at de ikke visste, men at jeg kunne kontakte mitt lokale postkontor å spørre de!?!?!? Fy F*** DA klikket jeg! Lenge siden jeg har brukt engelsk skriftlig nå, men fikk lirt av meg en del gode (stygge) gloser da gitt! Er jo ikke så mange pengene det er snakk om, men vil jo gjerne ha de da! Og måten jeg blir behandlet på er egentlig det dummeste. Når de har et sporingssystem så burde det vel være mulig å kunne svare på hvor pakken er eller hva som har hendt? Hun på Pedoodles har egntlig vært ok hun altså, hun fant ut at det kanskje var forsinkelser pga askeskyen og hun har etterlyst pakken for meg. Men hva gjør jeg nå da? Må jeg bare se sandalene og pengene tapt? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Herregud så lavmål å 'lire av seg stygge gloser' bare fordi skoene blir ørlite grann forsinket.
3småtroll♥ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Hmmm.. de er ikke ørlite grann forsinket- de opplyser selv om at det skulle tatt 1 uke og det er faktisk ingen som vet hvor de er! Ser at jeg skrev det selv, men rukte egentlig ingen "stygge" ord, men var da heller ikke overhøflig da jeg skrev nei;) Lavmål? ....ja, da er det vel bedre å bare la det gå da! Jeg har jo bare betalt for de så hvorfor forvente at de faktisk ikke bare skal bli borte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå