Gå til innhold

Var på ul i går, og venter en..

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTE:) Vi ha en gutt fra før, så vi håpet litt på jente:) Helt overrasket over hvor klare bilder vi så, det er skjedd en del side sist for 6 år siden... Hun brukte en hel time på oss, og viste og forklarte alt mulig! Så da bar det rett ut på vognkjøp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy Eureca! Gratulerer så mye med ei jente da. Vi kjøpte og vogn rett etter ul. Lykke til videre. klem.

Skrevet

Grattis, Eureca - synes jeg husker deg fra ass befrukt sidene. Så fin opplevelse det må ha vært. Håper vi får liknende behandling 3 juni. Gjør klar hjemmet for Frk Rosa:-)

Skrevet

Så deilig å få så god tid da!

Koselig, om det er gutt eller jente :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!

Vi har omvendt vi, og er superglade ;-)))

Skrevet

åå gratulerer så masse me liten jente!! så kjekt da...en av hver og greier;) hvilke vogn kjøpte dere da?:D

vi har også bestemt oss for vogn men vil ha overstått ordinær ul før vi begynner med de store tingene...

Skrevet

med tanke på de klare flotte bildene....du var på haukeland da eller?:)er så spent på den opplevelsen....hva sa de om str hennes og sånt da? nysgjerrig:D

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner jenter:)

Vognkjøp like etter ble impulskjøp:) Vogna var på tilbud og vi slo til, ble en TFK på oss. Stod mellom den og MB, men pappen klarte å overbevise meg med alle de praktiske løsningene på TFK.

Tok ultralyd på haukeland ja. Gled deg tøysekoppen, de har 3d også til dere. Tulla vår ligger helt oppi morkaken, så vi så ikke så mye på 3d, men syns de andre bildene var så klare jeg :) Har telt både fingre og tær :)

Skrevet

Gratulerer =) Så artig! Kjekt med en liten jente når dere har gutt fra før.

Skal på ul på haukeland 25.mai! Gleder oss masse. Godt å høre at bildene ble bra!

Skrevet

vittig....:) vi har bestemt oss for mb hehe:) den lysegrønne nydeli fargen;) hvilke farger kjøte dere da?

får ma 3d der helt uten videre eller? vi har egentlig ikke no lyst på det vi i utgangspunktet...føler liksom vi ser litt for mye da(?) hehehe:) vet ikke helt....men skal snik titte på fredag privat;)

men gleder meg utrolg til klare tydelige bilder ja..ikke så tydelige de andre jeg har fått hos gyn...fikk du mange bilder? dvd?

Skrevet

Gratulerer så masse med ei prinsesse i magen:=) Så morro.

Jeg må vente i spenning med å få vite kjønnet...For legen fant ikke det ut hos meg:(

Skrevet

Hei tøysekoppen :)

Det er vanlig ul stort sett hele tiden, men så slo hun over på 3d for å titte,men hun låg ikke riktig til, så stort sett bare morkken min på 3d. Betalte 100 kr for blder, men fik ikke dvd, da må man vel gå privat tenker jeg. Lykke til i morgen, kanskje dem ser kjønet da :)

Når det gjelder vogn, hadde jeg bestemt meg for MB, men måtte gi etter for TFK. Både plass i bilen og andre praktiske ting, og jeg har aldri sett pappaen så gira på en vogn før :) Fargen ble beige på oss, men har ikke kjøpt bag ennå. Håper at multi x bagen kommer som planlagt i august. Da kan barnet sitte vent mot oss en stund.

Skrevet

hei igjen:)

slo hun bare over uten å gi beskjed?? vet ikke helt om vi vil vite kjønnet i morgen men vente til ordinær ul...kan jo ikke stole helt på om kjønnet er rett før den tid føler jeg.......?også har hun dårlig apparat...grunnen til at vi går er rett og slett bare at det er så lenge siden vi har sett babyen at jeg fikk ett voldsomt behov for å se den igjne....litt panikk enda merker jeg til tider.....men det går lengre og lengre tid i mellom "anfallene" heldigvis;)

takk for lykke til;)

kanksje det blr en trilletur på oss engang;)

Skrevet

Åååå, så spennende og kjekt:-) Nå gleder jeg meg enda mer til ul, for jeg skal nemlig også på Haukeland. Sist gang jeg var der var på høsten i 2004, så det har visst skjedd utvikling på den fronten der oppe, ja :-)

Du må kose deg masse med lille jenten din, det er så herlig når de begynner å gi fra seg små spark og du føler du kan kommunisere litt med de. Jeg gleder meg til den tiden. De beste minnene jeg har fra mine to tidligere svangerskap er akkurat fra tiden rundt uke 18 til slutten (når det begynner å bli litt tyngre og litt vondere spark...). Foreløbig er jeg 14+6 på vei, så jeg må vente pittelitt på spark og liv:-)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...