Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Og jeg skal hvertfall borre ei tann. Hadde håpet jeg kunne trekke ei tann også, ei visdomstann.. Men får se hva han/hun rekker. Gruer meg som en gal. Huttetu.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Neeeeeeida, det går så fint atte!! :-) Hvis DU betaler, så kan jeg godt gå istedenfor deg! :-) Hehe. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Hehe, den var verre;) Det er betalinga jeg gruer for:s
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Det kommer til å gå veldig fint. Jeg var hos tannlegen i går, for første gang på ti år. Hadde mistet en bit av en tann og det viste seg å være pga hull. Har aldri boret før i hele mitt liv så det var første gang. Samtidig trakk han også en visdomstann, noe jeg heller aldri hadde gjort før. Begge deler gikk faktisk veldig greit. Han var så flink med bedøvelsen, kjente ikke at det stakk en gang. Boringen var uproblematisk, bare dirret litt i hodet. Trekkingen var litt ekkel. Kjente ikke at tanna kom ut, men det var ekkelt å kjenne trykket fra spettet og knasingen i kjevebeinet, men det var veldig raskt over. Kan i allefall si at etter en så positiv opplevelse (ikke at jeg gleder meg til en evt neste gang da), så er tannlegeskrekken min kurert og jeg skal gå på årlig kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå