Gå til innhold

må jeg vente med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått kontroll 8 uker etter fødsel, må jeg vente med sex til etter dette og få "klarsignal" fra legen om at alt er greit eller kan man ha seg etter de berømte 6 ukene likevel... tar på å vente så lenge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex eter tre uker... Brukte kondom da, for å sikre at det ikke skulle bli infeksjon =) etter 8 uker var renselsen helt ferdig, og prevensjonen på plass, så da droppet vi kondomet!

Skrevet

Man trenger ikke klarsignal fra legen for å prøve seg på sex. Er renselsen ferdig og du selv føler deg klar er det ingen grunn til å vente.

Skrevet

vi hadde sex etter 3 uker:-) har gåt helt fint det:-) bare vær ekstra nøye med hygiene..

jeg hadde keisersnitt, men var likevel veldig øm der nede, så vær obs på at det ikke er helt sikkert at det er bare godt de første gangene..

jeg følte som om jeg hadde en "kant" inne i skjeden som det buttet litt i mot. det er borte nå(6 uker)..

lykke til, og kos deg;-)

Skrevet

Hadde sex etter 4 uker. Gikk kjempefint, men tok det rolig. Vær obs på at det kan bli behov for ekstra smøring.

Dette må du kjenne litt på selv....

Skrevet

Uansett om du må vente i "hele" 6 uker, så husk å være glad for at du har et godt og aktivt sexliv. Her er det over 8 mnd siden sist, og jeg gruer til å komme i gang igjen... :-b Frister overhodet ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...