Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har ikke. Jeg pleier å være så veldig flink og begynne med det når sola kommer, men i år har det ikke blitt. Ser at barna har fått god farge i ansiktet så må nok begynne å smøre oss nå ja.. Hvilken faktor bruker dere til barn? Dere selv? Skiller dere mellom solrige vårdager der dere går tildekket og bare ansiktet og hender er framme kontra dager på stranda? Jeg kjører faktor 25 på barna, 15 på meg selv.. 25 på meg selv når jeg skal være i sola en hele dag slik som barna ofte er. Jeg bruker merke "AVERA". Fra homeparties, er helt fantastisk god:))
Lene~mor til tre Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Nei vi har ikke det enda.. Jeg bruker alt fra faktor 15 - 30 Barna bruker faktor 25 og 30
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 vi begynte med somfaktor i påska..... kjører da 25 på alle sammen... Men nå i sommer bruker jeg solfaktor 8, og barna 8 og 16....
Kaffemocca Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Begynte i april. Storebror har rødt hår med tilsvarende lys hud og kom hjem ganske rød i ansiktet da så da kjøpte jeg solkrem. Med faktor 25:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Lillebror bruker solkrem hele året pga huden hans tåler så lite. Selvfølgelig bare på solrike dager. Storesøster hadde 2-3 ganger i april når det var noen fine dager. Jeg smører meg også i ansiktet, jeg sitter jo som regel i sola. Jeg har kjøpt en gul svær flaske på apoteket. Den er tilpasset lillebror sin hud og brukes av alle 3. Den er faktor 20, men vi smører gjerne mer enn 1 gang.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Bruker når sola er her, og det er ikke så ofte:) Hun bruker Babyline Sollotion solfaktor 30. Den skal være helt fri for potensielt helse- og miljøbelastende stoffer. Smører bare det som får sol på seg som hender og ansikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå