Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg???? Jeg må få meg litt søvn snart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lite liv på småbarn 0-1, så jeg drister meg til å legge ut denne her også;

Lille snuppa vår syntes plutselig det er skikelig kjeldelig å sove aleine i senga! Hun vil opp å kose, gjerne i en halvtimes tid, fire ganger i løpet av natta...... Nå har hun vært sjuk i en mnd, så derfor har hun fått lov til det, men nå må vi få henne til å sove igjen det er skikkelig frustrerende!!!!

(jeg har tidligere svart på innlegg her; slapp av, det er bare en fase o.l, når de er 9 mnd er det litt sånn) , men nå er snuppa snart 11 mn, og det er værre enn noen gang!!!!!

Hun får ikke mat på natta, det har hun egentlig aldri fått, men skjønner bare ikke hvordan jeg skal få ho til å sove! Har prøvd å la ho skrike, og gå inn å gi sutt ofte, men det funker jo skikkelig dårlig når ho er så plaget med astma... Blir jo helt tett, og hoster opp masse slim....

Råd tas i mor med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noe bedre stilt enn deg for tida. Jenta er 9,5 måned og er alltid våken om natta. men jeg gir ikke mer melk om natta fordi jeg holder på å slites helt ut.

Vi trøstet, men tok ikke opp vi da... Det hjalp en stund, så begynte tannmas og nå er det hyl uansett. Og våken 5 hver dag, I dag våkna hun 4. 4... :(

Drømmer om søvn til 6 jeg nå. Ha ha.

Så ingen gode råd, men vi er flere...

Skrevet

Hjelper jo faktisk å vite at vi er flere da =)

he he

Var på barseltreff i går, og alle fortalte at det var såååå pes, de måtte inn å gi sutt to(!!!!) ganger på natta. Jeg ble litt satt ut da liksom... Å gi sutt to ganger hadde jeg jo ikke husket når jeg våkna en gang....Vi har ikke sovet på 5 år!!! Eldstemann har nattskrekk, og det er jo litt av et leven for å si det sånn!

Skrevet

barseldamer har en tendens til å fremheve de gode dagene. ikke bry deg om de.

hun ene på barselgruppa mi sier hun ikke hadde godtatt at ungen våkna 6 om natta. haha. 6 er vel morgen og hva skal man gjøre egentlig, nekte å stå opp med ungen?

Skrevet

He he he, har jo vurdert å putte Ipoden i øret på full gnu et par ganger når vekkeklokka sier 5.48.... men det er vel bare å hive seg rundt å tenke; i dag kan jeg få mye ut av dagen!! Blir jo hvertfall lang!!

Skrevet

Kan det hjelpe at du legger deg på madrass vedsiden av sengen hennes?

Vet at svigerinnen min gjorde det tilslutt med sin yngste ( av ialt 4, så hun har litt erfaring).

Så flyttet hun madrassen lenger og lenger vekk fra sengen og tilslutt ut i gangen til en kveld det ikke var nødvendig lengre. Tror de brukte 14 dager på det.

Men som hun sa; heller 14 netter på madrass enn 14 netter uten søvn.

Skrevet

Hmmm, ikke umulig!

For jeg opplever som om det er kos hun er ute etter, så det kan jo hende at hun roer seg om jeg bare er der.... Problemet er at det ikke når vi legger ho som er problemet, men det er midt på natta hun våkner og vil opp....

Men alt må prøves!!! TAKK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...