Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Skriver oppgave. Jeg må ha et annet ord for "oppnå" som i ".....for å oppnå god kontroll i hverdagen"... kommer plutselig ikke på et annet ord her..hehe.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=oppn%E5&search_type=&publications=23
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 takk, men jeg vet hva ordet betyr. jeg kan ikke bruke "nå" i stedet for.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 .....for å mestre god kontroll i hverdagen"... .....for å få god kontroll i hverdagen"... Den siste kankje ??? Det enkle er ofte det beste =)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 for å mestre sin egen hverdag. For å kunne kontrollere sin egen hverdag, på en god måte. Du trenger da ikke ett enkelt ord, et synonym til oppnå? Kan du ikke bare snu litt opp og ned på setningen?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 - for å nå fram til god kontroll - - for å finne god kontroll - - for å skape god kontroll -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå